Hellou!!

 
Idag har vi beställt en ny sadel! Sadeln jag rider mest i nu är en Linnéa från Equipe som var utprövad till Lumos.
Både Calypto och Rozqoo har kunna gått med den men jag kände att det var dags att byta nu då jag ändå haft den i 3 år och som sagt är utprövad till Lumos som jag inte ens har kvar.
 
Så, nu det blev en EK Special med carbonbom, superskön såklart! Jag prövade den på Lumos förut också men då valde jag ändå Linnéan pga priset. 
Men när jag har sådanna fina hästar som jag har så är de värda det bästa möjliga! hehe
 
Och det blir en mörkbrun såklart !
 
Rozqoo ska även han få ett nytt träns då gammalt behöver ersättas med nytt. Det blir ett vanligt engelskt träns.
Han ska även få en förbygel(med högt fäste som jag tycker egentligen är det enda snygga) då martingalen jag har nu köpte vi för säkert 5 år sedan på Coop när de hade hästsaker. Jag köpte den för 89kr(eller var det 79kr?) och den är fortfarande som ny, konstigt nog. Jag har ändå använt den ganska mycket och på många olika sorters hästar som har dragit i den. 
Så den var ju verkligen ett bra köp !! :)
 
Som sagt, de bästa !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0