idsönbc-lsk

Idag fick vi sovmorgon!
Tackar för det :)

Men det blev inte ens 8 timmars sömn. Men men..

Igår var det jobb..mycket jobb som vanligt på lördagar. Men gick 1,5h tidigare då vi skulle till Nyköping med Calypto och Rozqoo för att tävla.
De fick gå 110 och 115. Calypto 2a i 110 och Rozqoo fick 1tidsfel(jag har nog aldrig fått tidsfel i mitt liv om det inte varit för att hästen stoppat eller så.Med Rozqoo har det blivit 2tidsfel rundor samanlagt ^^ Men han var 0a på hinder med 1tidsfel).
i 115 kom ROZQOO 2a (!!!) och Calypto 4a. Hehe

Men han har ju en sån jäkla galopp rozqoo. Framme på nolltid när det som det var igår, mycket galoppsträckor.
Han måste bara acceptera min hand och komma mellan hand och skänkel för att han ska kunna utnyttja sin vändbarhet som är hur sjuk som helst.
Han har ju allt man(jag) begär; Bra, vägvinnande galopp med power, otroligt vändbar(snart så blir det bättre även när vi kommer från högre tempo och måste minska), sen är han så otroligt spänstig och förhoppningsvis tror jag att han är väldigt försiktig.

Nästa helg är det 2 120klasser på Eskilstuna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0