Ihaa

Har under morgonen vaknat upp hos bäckis o h tog sedan bussen till nynäs.
Hade en lektion innan jag kvart i 9 skulle köra upp. Allt gick galant och han var dessutom trevlig!
Så nu är det bara teorinkvar( som jag hade 2fel förmycket på i fredags).

Nu ska jag till stallet(såklart).
Ska mocka och fixa, försöka rida rozqoo en sväng så han är så lösgjord som möjligt för att få bättre hjälp inför kvällens träning.
Jobbar 14-19(börjar med insläpp och sedan läger).
19.30 ska jag träna dressyr på calypto för Pelle.
20.00 ska jag rida rozqoo för Pelle.petra är snäll och rider fram honom lite :)

Jag vet inte hur många år sedan det var jag tränade för honom. När jag hade bubblan och mowgli var det iallafall.
Vi åkte till jursta en gång i veckan (eller varannan!?) och hoppade under ett ganska bra tag.

Efter allt under dagen och kvällen har jag lovat bort mig till en vän.

Men imorgon är det ingenting planerat utom jobb 14-19 samt mina hästar såklart! Det blir skönt :)

Trackback
RSS 2.0