Last hours

Ja. Sitter just nu på greven och rider ut en sväng barbacka i det regniga vädret. Ganska mysigt !!:)

Vaknade vid 5imirse efter att ha sovit kvar med ett ridläger.
Fodrade och fixade allt åt hästarna, tog ut och duschade rozqoo innan jag gängade ur broddhålen.

Sen for vi till runsten för terräng och rozqoo var såklart kung på det!!
Hem och skyndade med allt så att jag kunde börja jobba med mitt läger vid 15.
Ojojoj,jag säger bara det; belöning åt alla som jobbar med vilda småbarn! Efter 10 dagar i streck är jag nu trött i huvet..
Efter lägret har jag bara tagit in hästarna mina -så fina och borstat dem en snabbis innan jag hoppade upp för att nu rida greven, som sagt..!

Imorgon är jag ledig, wihooo!!
Blir stallet vid halv åtta. Har en ganska lugn dag med 4 hästar som ska ridas lite lätt; calypto, mowgli, Ludde och rozqoo.
Tänkte ta en hyfsad tidig kväll imorgon innan allt vanligt jobb börjar fr.o.m. Tisdag för min del.

Trackback
RSS 2.0