Wihoooo

Sovmorgon till kvart i 7 imorgon! Kippoejoeee
Det känns som förr.. Man är inte bortskämd med sovmorgnar..!

Det märks att man är hemma och igång igen.. Skavsår i knäveck, ovansida på foten, händerna värker av att sopa så mina valkar i händerna som nästan försvann i Turkiet är nu back again!
Mellan fingrarna är det ömt av svettiga tyglar som höstarna gett mig.
Lilltårna blir klämda av alla smala skor och jag har faktiskt sen en tid tillbaka inga naglarna på lilltårna då de har trakasserats.
Mina ilningar i kroppen som jag brukar ha har nu kommit tillbaka sen jag kom hem och började med allt vanliga. Oskönt men what to do? Man vet ju att man lever iallafall!
Än så länge Inge ont i muskler eller annat, bugar och bockar för det!

Även om det inte låter som det då är det skönt och trevligt att vara hemma!:)
God natt :D

Trackback
RSS 2.0