2013

Jag kan inte påstå att jag har haft mycket medgång under år 2013.
Jag har förlorat mina mest speciella hästar, Lumos och Mowgli.
Det var inte många som hade sådant stort tycke för Lumos, men för mig var han verkligen underbar. Även om jag blev smått trött ibland på hans tjaffs. Men det var en del av den han var och jag älskade honom något oerhört!
Att han behövde tas bort gör fortfarande ont i hjärtat!
 
Och Mowgli då, min allra finaste, bästa och alla superlativ som finns så var han allt jag någonsin kunnat önska.
Han är och kommer alltid vara den jag kommer ha mig närmst. 
 
Jag har såklart haft många bra saker som har hänt men inget som överväger förlusten av mina 2 pojkar, under samma år. Usch :(   
 
 
Lumos och Mowgli <3
 
 
 
Lumos <3
 
 
 
Mitt hjärtas bästa vän, Mowgli <3
 
 
 
 
Jag önskar er alla ett Gott, Nytt, Bättre År, oavsett hur bra 2013 har varit. 
Så, GOTT NYTT ÅR ALLESAMMANS!!
 
 
Själv fick jag inte så skönt avslut med en dundrande huvudvärk. Jag lägger mig och sover som de tidigare två timmarna. Sova är skönt. Extra skönt när alla andra är vakna och väntar på något de inte har en aning om.. hehe
 
God Natt mina nära och kära.
 
Och så fina Tjockis. Vad hände med honom? Var tog han vägen? 
Det är tomt utan honom!
Jag hoppas att han har haft det bra sedan han lämnade vårt hus för sista gången.
Honom kommer man heller aldrig glömma!
 
 
 
 
Think of you each day were apart.
I just wanna hold you in my arms.
I'd just want things back, the way they were.
I miss you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0