Lars Johnsson vs. King Mowgli

Idag tog jag en sväng förbi pappas gravsten vid ösmo kyrka och det var inte igår jag var där..

Han har det allt bra fint iallafall!


Han gick bort år 1998, det året som Mowgli föddes och jag har alltid trott att det har funnits någon koppling mellan dem. Det tror jag än idag!
Det jag undrar nu är, vem kommer ta Mowglis plats och vara någon betydelsefull för mig det året som Mowgli tas bort? Om det så blir 2013 eller år 2014. Eller kommer det helt enkelt ta slut här?

Usch, jag vill inte att han ska lämna oss. Han är allt man kan önska och mer där intill. 
Varför ska det vara så orättvist?


Min allra, allra bästa vän <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet, sådär har ja oxå tänkt ibland! ingen som träffat mowgli kommer ngnsin att glömma honom

Svar: Tack, tack du!!
Josefine Johnsson

2013-12-07 @ 10:53:45
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0