Que?

Annars då?
Måste säga att livet rullar på bra ändå utan Mowgli vid liv.
Känns mycket enklare när han var så pajj i hela knät som det visade sig för att han var(medveten om att jag inte skrivit något om det men det kommer längre fram).

Calypto går bra. Han är enligt mig världens bästa!!
Ena dagen hoppar han med mig och gör allt galant, dagen efter sitter 9åriga Emma och travar, galopperar runt på honom och han gör det hur bra och lydigt som helst för små hjälper. Han är verkligen bäst!!!!!




Rozqoo då?
Sen datum blev bestämt att vi skulle ta bort Mowgli har jag endast ridit barbacka på Rizqoo.
Men han är enkel att påverka utan sadel så det känns faktiskt nästan bättre utan, haha
Hoppade även utan sadeln och han var riktigt snäll(konstigt nog).



Nu ska jag börja lägga ned lite mera krut på hästarna så vi kommer någonstans, för både dem själva samt för mig. 
Jag kan inte ha så fint material och inte använda mig av det och göra det bästa möjliga!
Det betyder inte att jag ska skynda någonting! Bara få ordning på det som går :)




Ska försöka fixa lite "glömda" filmer också!!
Bla. på barbacka hoppning på Rozqoo :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0