Strong enough


Sov Gott King Mowgli!

Din sista måndagsnatt här på jorden!!
Från imorgon klockan 16 får vi tänka; den sista 17 timmen i ditt liv, sista 18 timmen i ditt liv, osv.
För onsdag eftermiddag finns du inte kvar här </3

Det är så sorgligt så sorgligt!
Men jag ser att du har ondare nu än förr, idag haltade du i skritt och att du ska ha ont finns inte i min världskarta!!! 
Du ska vara frisk!!
Därför, har jag sedan i fredag blivit mer och mer lättnad.

Jag kan inte vara självisk och tycka synd om mig själv som förlorar min finaste vän! Jag måste se framåt och tänka på att han inte ska behöva ha ont. Det är han inte det minsta värd! Han är värd det bästa som finns och därför kommer han nu snart få det, hamna på himlens finaste plats där universums bästa stjärna ska finnas till!
Han kommer vara frisk för evigt och det är det viktigaste för mig. Att han är frisk och mår bra!
Vissa stunder kommer vara hemska och hjälplösa men jag vet att vi ses igen, min ängel och jag!<3





Kungen av mig !!!! Är och förblir bäst <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0