UNBREAKABLE

Idag tog jennifer och jag med oss hundarna och storhunden Mowgli för att ta lite bilder. Det blev sisådär 1000 bilder, hehe .. Många fina och roliga bilder blev det och det var en trevlig stund. Man blir ALLTID så otroligt glad av att vara med Mowgli! Han kan det där med att lätta upp stämningen.                                                              Jag tänkte att vi skulle ta några bilder när jag satt på honom. Icke Nicke sa Mowgli som var tokig! Han vill busa och springa av sig och jag är inte den som är den som inte vill rida Mowgli. Har han ont och inte vill springa så gör han det förmodligen inte. Men glädjen av att ha någon på ryggen och vara häst på riktigt gjorde honom glad! Så han fick busa av sig lite och ja, jag önskar att jag kunde få ha honom hos mig hela mitt liv. Han är så rolig!!                                                                            Här nedan är några av alla bilder som togs.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0