The KING Has Arrived

 
...and that is true.. I could never imagine this day would come!!
 
Världens charmigaste ängel har anlänt och han är sig lik! Nu finns det inget att vara ledsen över. Nu har jag allt jag behöver och lite till!!
 
Det ser ut som att han får plats i transporten. Jag var lite orolig att den skulle vara för liten.. höhö ;)
Han får bo ute så länge, tillsammans med Lee. Men det blir bra tycker jag. Har ingen brådska med att han måste stå inne. Uteboxar can be "the shit" =)
 
 
Jag hoppade upp och red en sväng (hoppade upp bock såklart, det är han ju bäst på) och testade lite om vi fann knapparna genom att han skulle lyfta på bakbenen. Efter 30sek stegrade han flera gånger. Som om han ville visa att han kom ihåg varje sak. Ska se om skrapningarna sitter i också. Bock/sparkningar, lyft på baknen och stegring visade han av sig själv att han kom ihåg. Min bästa ever.
 
Nu, nu vet jag att han är på riktigt igen, King Mowgli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0