åhhh

man blir helt mindfucked av att vara här..
nu sörni ska vi sova ett par timmar. 
vi vravar dag och natt lite härsom. 
det kommer bli konstigt att komma hem och ha alla rutiner igen. Men det är ju 20 dagar kvar så :P Imorgon har jag varit här hälften av tiden..
 
jag tror inte att den där nästan två  timmars långa springturen igår var så bra för mig. jag hade börjat bli bra från halsen och har fått ett bakslag idag, uihiuhi
 
 
 
 
I know you like to party
Come and kick it with me
 
 
 
 
 
Om 5dagar (på onsdag) kommer Lovisa. Haha, omg! Hon vet inte vad som väntar. Tycker hon lilla aya är gött så kommer hon puffas iväg på ett eller flera rosa moln när hon är här.
 
Bilden vägrar komma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0