Ask you to be better

Jahaja.. Jag har precis tagit ett dopp i poolen och ligger nu och ska plugga!

De andra har nu lagt sig för sömn efter natten!

Gårkvällen börjadeju med att vi åkte till serkan och hans andra jobb(vakt).

Vi kom hem ca halv elva. Då gjorde vi oss iordning för att sedan åka till centrum.

Vi höll till på murphys, Bellman,Doors och Miami.
Vid stängning klockan 3 for vi till summergarden, jag, Lovisa, Jennifer,Sara, kenan och 5göteborgaresom jag och Lovisa umgåtts lite med under kvällen. Det vartrevligt!
Halv sex imorse tog vi bussen hem för att göra lite mat då vi var hungriga!

Vid klockan 7 gick Sara och Lovisa och lade sig.
Jag,syster och kenan spelade kort ett tag innan jagfick idén om att vi skulle till stranden och bada.
Jag lurade Lovisa och sa attklockan var 12 fast den egentligen var 8.30

Vi gick och badade i ca en timme innan hemgån.



Trackback
RSS 2.0