Brummmmmmmm

Är just nu (kl 8.10) ute och går en sväng så att förkylningen släpper. Den är som jobbigast på morgonen tills man kommit igång lite, därav promenaden ;)
Vid 10 ska vi få skjuts till alanyas flygplats där vi ska möta upp Lovisa (om hon inte ångrat sig och stannar hemma, hehe)

Sen åker vi hem och så blir det nog att bada i några timmar !

Jag kommer inte ihåg så mycket vad som hänt sen jag skrev sist förutom de två gångna dagarna!
Jag tror att jag i helgen inte alls mådde bra så vi tog det ganska lugnt men gick ut en kväll ändå och det var nog en av de roligaste kvällarna. Det var jag och en annan tjej från Sverige bara.
Det var inte så mycket dans för vår(min) del men det var kul ändå!

I måndags så åkte jag och syster till stranden nedanför hästarna.
Efter ett tag kom hakan och hans lillebror ramazan.
När vi tröttnade (eller blev hungriga, hur det nu var) så åkte vi upp till hästarna och tog det lugnt innan det blev mat.
Efteråt tog vi två hästar till stranden. Jennifers badade och la sig ner för att rulla i både vatten och sAnd medans min puppy var livrädd!

På kvällen badade vi i poolen hos hästarna.
Jag tror att jag och ramazan måste badat nästan 6timmar den dagen. Kändes som det iallafall.
Juste, jag råkade slänga syrran i poolkanten också!
Vi båda trodde att vi var i mitten(av en ganska stor pool) men det var vi visst inte! Oppsss..

Sen blev det att vi sov över där. Och mysigare ställen har jag väl sovit på..men ja, en upplevelse rikare!

Vi gick upp halv 8 dagen efter.
Åt frukost och skulle till ett ställe som Jennifer blivit tipsad om.
Men vi hamnade helt fel och tillslut så tog föraren oss någonsnnanstans, upp i bergen typ 35min bort från stora vägen. Han var lost. Vi alla var lost! Det fanns inget vatten så långt ögat kunde nå!
Men till slut kom vi till ett ställe där det fanns vAtten. Det var ganska litet men fint ! :)

Sen blev det åter till hästarna och fortsatt badning i poolen.
Återigen badade vi säkert 4-5 timmar under gårdagen!

Vi åkte hem runt 19 tror jag.
På kvällen blev det nuggets för min del innan lite städning!

Gick och la mig vid 22, vaknade vid 6 nu på morgonen.

Nu ska jag fortsätta gå, stannade upp ett tag för att skriva klart.
När jag kommer hem publicerar jag inlägget eftersom jag inte har internet när jag är ute och går. Mohähääää


Chiao ••••••••••

Trackback
RSS 2.0