Calypto

Han är bra han' bra attmor kan rida till honom nu ;) :)

Jag brukar knäcka mina knän för att detärganska skönt.. Men det finns olika knäckningar, korta och sköna och sega och lite onda.
Igårkväll knäckte jag knät och det var den onda- den knä ler aldrig riktigt till och än idag sitter det kvar i knät. Men det är den första skadan jag har fått härnere!!
Eller skada och skada..sånt som händer ibland..

Idag har vi inte gjort ett enda dugg.
Åsa sa att hon börjar bli rastlös. Jag önskar jag bara kunde somna och vakna upp som ny. Det känns tungt idag, hehe


Kommentarer
Postat av: Erika

Mums vilken vacker häst!!!

2013-07-10 @ 17:04:03
URL: http://www.erikajoyisabella.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0