I blow your house

 
Nu har syster, sara och lovisa gått iväg till bussen!
De ska åka upp i borgen för att ta bilder och visa Lovisa hur fantastiskt fint det är här i Alanya :)
 
Sen ska de gå vägen ner från borgen och stanna till på ett ställe att äta och bada på.
Efter det vet jag inte om de far hem eller åker på någon annan grej.. 
 
Jag valde att stanna hemma för att plugga. Men just nu har jag en paus :D
 
Vi var nere id poolen kanske 45min tidigare.
 
Jag tror att Åsa och Lovisa skulle kunna resa bra tillsammans. De verkar båda vara ute efter att sola så mycket som möjligt.
Tackar har jag jennifer och sara som är som mig. Sola lite grann men helst gör vi inte det, hehe
 
 
Jaha, vad mer? Det är varmt idag (som vanligt) men det är najs ===== D
 
 
 
 
Jag har funderat lite.. när jag kommer hem kommer jag i snitt ha 3-4 hästar om dagen att rida. Inte 5-6 hästar som det brukade vara förr. Om en snar framtid kanske det till och med blir att jag bara har mina hästar att rida.. vem vet !?
Ibland ändras allting så snabbt så man inte vet vad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0