Idaggggg

Idag åkte jag, Åsa och syster tillsammans med hakan på hans moppe till Serkan.
Från Serkan åkte Jennifer med hakan medan jag och Åsa åkte med Serkan.

Vi åkte först upp till borgen och sedan upp till terassen. Jättefint såklart!!!

När vi hade varit vid borgen stannade vi till vid kleopatrastranden där hakan skulle träffa en vän. Där började vi alla med lite vattenkrig!

Vi tjejer smugglade med oss vatten upp till terassen och väl där tog jag en flarra och hällde över Serkan. Hoppsan!!

Jag kommer inte ihåg varför men jag tror att han skojade och sa att han skulle döda mig så jag spelade död och var helt avslappnad. Han konkade mig hit och dit. Efter ett tag så tig han mig till ett staket och hängde mig halvvägs ned.
Då kommer en turkkvinna fram i full fart med en flaska med vatten på 2,5 liter.
Mun första tanka var att Serkan bett någon om vatten så han kunde ge igen.. Men så var de inte.. De trodde jag hade fått en chock och kollapsat..
Men när jag såg vattenflaskan och att Serkan tog tag i den sprang jag iväg. Då börjar kvinnan garva och säger att hon blev så rädd, haha
Det var dagens höjdpunkt !! Finns på film !

Sen åkte vi hem och har sett lite på film, ätit mat och glass och godis.

Imorgon då? Det vet vi inte ännu :)


Juste, innan vi åkte iväg på det så var vi i poolen. Jag lyssnade på musik när haakan kom och kletade nutella på mig.
Efter lite 'bråk' så fick jag honom att tro att han skulle få massage, vilket han iofs också fick lite. Tog fen drygaste solkrämen vi har som är sååå svår att få bort. Tog en hel del och smetade in i håret också(utan att han märkte att jag hade krämen).

Sen blev han arg, Hahaha
Och inte bara på mig, Åsa och Jennifer likaså! Tss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0