Igår em

Åkte vi på hamam.
Först gick vi torra in i en bastu och svettadessssss rikligttttt!!!!!

Sen skulle vi duscha innan vi satte oss i en bubbelpool liknande grej, dock inte lika varm.
Sen gick vi in i en mintbastu och det var Nice! Man blev väldigt renad i mun och näsa, haha
Sen direkt in i en annan bastu. Den var varm och det droppade stekheta vattendroppar från taket så vi stannade inte där så länge innan det blev dusch.

Vi skulle sen ligga och vänta på människor som skulle skrubba oss.
Efter skrubbningen blev det dusch igen innan massage.
Massagen kändes kan jag säga! Vader, knän, lår, rygg, skuldror.
Det som är skönt nuförtiden är att jag inte har ont i nacke/axlar som jag hade förut hos massörer.
Nu är det bara övriga delar, hehe
Men knäna, usch vad ont det gjorde. Faktiskt!!

Efter hamamem åkte vi hem och gjorde/åt pannkakor :)

Jag gick och la mig vid 22 och låg kvar i sängen till typ kvart över 9.
Det känns som att jag kan sova hur mycket som helst, när som helst.

Bilden är från några dagar sedan. Vi "såg" på film..

Trackback
RSS 2.0