Måndag, visst?

Idag är det mulet med bara en gnysta sol. Men ganska skönt ändå, solen blir så varm annars..hehe

Idag gick jag inte upp förrän 11, dock gick vi väl och la oss halv 4-4.

Har ätit frukost och tog oss sen för att betala elräkning då vi inte hade någon el. Opps! Men nu är den igång igen :)

Ja, vet egentligen inte vad jag ska skriva..

Jag hade ju ont i halsen för ett par dagar sedan. Det är bättre men fortfarande trött.
Åsa däremot blev ju hes lagom till att hon åkte hem. Det lär ju inte blivit bättre av flygturen hem heller.

Det känns lite konstigt att hon åkte härifrån och kom hem medan vi under den tiden bara badade, gick och handlade, gjorde mat och åt. Tss

Jag vet inte vad vi ska göra idag. Känns som att det blir en slappdag, hihuuijhi (som om inte de andra är det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0