Ojohokkui

När vi kom hem vid halv fem fredags morse efter att ha varit ute under kvällen så låg jag ned iproncip hela tiden framtill igår(lördagkväll) då jag kände att jag får rycka upp mig eftersom Åsa har sån kort tid kvar. 
Jag vet inte, hade ont i halsen och kroppen kändes otymplig. 
Har fortfarande ont i halsen, eller någotsånt. Hehe
 
Igår blev det mat ute på kvällen.
Efter det en snabbis hem innan vi for mot centrum vid halv ett.
Vi var på Bellman typ hela kvällen! Det är bra där men skulle kunna vara så mycket bättre om det inte var smycket turkmusik. Jag fattar ju ingenting av det!!
 
Efter Bellman vid 3 drog vi vidare till summergarden. Eller ja, de andra åkte bil medan jag åkte moppe med serkan,burrrrtrrrrrrr!!!
 7.05 gick jag och la mig imorse för vi kom hem runt 6 kanske. Så då åt vi lite och jag tog en dusch. 
 
Sen hick jag upp och duschade vid halv elva igen, haha
Gick och köpte lite bröd och juice innan vi blåste ballonger som vi sedan smällde vid serkan och hakan som låg och sov. Ingen vaknade!! Tog då två kastrullock och slog samman vid huvudet på dem.Då vaknade bäggetvå!
Men ja, somnade snabbt om igen, suck!
 
Efter vi ätit frukost blev det poolen. Jag gick upp därifrån för jag tröttnar på attvara där, vilket Åsa inte verkar göra.. Men hon åker hem imorgon så vill väl kanske jobba ini det sista :P
 
 
Dagens kvargöra: jag går nog ned till dem vid poolen ochchillar i skuggan. 
Ikväll ska vi till centrum så ska Åsa handla klart sitt, skriva ut åsas biljett och så ska vi äta middag i stan:)
 
När vi kommer hem blir det säkert en film innan vi lägger oss.
 
Åsa ska åka härifrån vid 9-10 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0