Rigth nowww

Sitter ute på balkongen i fin morgonsol+ lite vind faktiskt :)

Tanken var att jag skulle använda Jennifer data för att plugga men den vill inte som jag vill.. Så det blir att läsa i boken istället..
Känns inte som att gudarna är på min sida när det någongång häller detta. Men de kanske vill se om jag klarar det ändå..

Har under morgonen bara tagit en dusch och ätit torkad frukt, sånna höra små gula med hårda blad på!? För tillfället glömt deras namn.. Psyhölis kanske!!!??

Om 3 timmar och lite till(kl 11) så ska jag, Jennifer, Lovisa, hakan,serkan och kanske fler till dimcay(kallvattnet).

Annars har det inte hänt så mycket. Lovisas dag 1&3 spenderades vid Polen. Dag 2 vid stranden.
Imorgon har vi inget planerat!
På måndag ska vi till hästgården på kalas då mustafas fru fyller år.
På tisdag kommer vi nog åka till en fin strand i antalya :)

Nu ska jag sätta fart med läsningen!
See yaa•

Trackback
RSS 2.0