Vad gör man?

Brudarna vrider ochvänder sig för ingenting. De skrattar åtingenting.
De är helt, absolut helt körda efter gårkvällen!!!

Det blev utekväll om det inte framgått..


Jag tog mig en springtur igår vid 21.
Sprang till centrum(varvade med att gå på stranden en gång då jag sprang ganska snabbt).
Sen tig jag 25m vägen hem!
Jag kom hem runt 22.45 och jag lovar, jag har aldrig varit så svett förut! Det rann om mig!!
Lårmusklerna värkte!
Stretchade lite när jag kom hem.duschade, böt om och så for vi till centrum. Där blev det ca 2timmars full dans vilket var bra. Då gick nog lite träningsvärk ur!
Ja, vid 3 for vi vidare till summergarden.
Återigen dans.
Jag och Sara gick också oss runt kvart över 7 imorse.
De andra någon timma senare( syrrans gamla vän var med ut igår).

Jag kunde inte sova så bra sågick upp vid 9, gick till poolen och gick upp vid tolv.
Lyssnade på musik och somnade lite.

Har också arit till market och handlat.
Nu ligger jag bara och ser så att de andra inte prövar på sig en flygtur från balkongen, hehe

Trackback
RSS 2.0