Yihaaa

VI har det bra här vi!! Solen skiner och igår hade vi säkert 40grader här nere!
 
Men det känns lagom att åka hem nästa vecka!
Hem till hästarna och vardagen. Även om jag många gånger blir riktigt trött av att leva i min vardag så vet jag nu efter dessa veckor att jag har en bra vardag. En vardag som jag faktiskt längtar att komma tillbaka till. Trots allt slit med både jobb och fritid så är det verkligen värt det. 
 
Igår la jag mig vid 22.. skrev dock med åsa om den händelserika dagen i tisdags... herreguuuuud! Jag kommer lägga upp det här någon dag.. när allt är mer placerat..
Sen pratade jag även med lillan som är här i alanya, och faktiskt i oba. 5min därifrån vi bor!
 
Jag vaknade kvart över sju imorse. har sedan dess suttit vid datan, kollat tävlingar och pluggat lite. Jag ska fortsätta plugga snart!
Men det är svårt med tävlingarna då det finns så få tävlingar i närheten!!!
 
 
Under hösten kommer det roligaste vara att se hur Rozqoo utvecklas och växer i sig själv! Även Calypto såklart men honom känner jag ju såväl nu och vet att han kommer gå frammåt i både hoppning och dressyr om inget annat händer.
 
Har bara anmält till 3 tävlingar, Märsta har inte öppnat för anmälning ännu..
 
17/8 Nyköping
Rozqoo och Calypto får gå 110 och 115. Eftersom Calypto senaste inte alls var sig lik senaste tävlingen så får han gå ned lite första tävlingen(han har ioförsig blivit behandlad i bakknäna efter tävlingen då han var halt). Men jag vill aldrig pressa honom för hårt så därför tycker jag att det är klokast att gå ned, hur töntigt andra må tycka det är!
Men han har bara gått 2 stycken 130klasser. Debuten var ju felfri och vi kom 3a. Den andra gav 2 nedslag (alltså 8fel) vilket ioförsig inte är så dåligt egentligen.. Men nu i efterhand när jag vet att han var halt så har jag en förklaring till den verkligen usla rundan med en känsla som inte liknar Calypto.
 
 
23/8 Gnesta
Rozqoo LB:2 (får se hur det bli med denna)
 
8/9 Märsta
Här kommer Rozqoo gå 110, 120 och Calypto kanske 120,130, beroende på hur han känns att rida.
 
22/9 Drevinge
Rozqoo 110, 120
 
Rozqoo kommer under hösten få gå max 120klasser. Calypto kommer få gå lite blandat 120 och 130(om han känns bra).
Mowgli ska ju också få åka ut och tävla lite! 
 
Babies
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0