Torsdag 13 Juni

Dagen började vid halv sex. Då blev det att åka till stallet och fodra, jobba och sånt.
 
Vi skulle till JM så gick lite tidigare från jobbet så vi hann dit till 10.45 och som vanligt hinner vi, men det är knappt!!
 
JM tycker att nacken är så mycket bättre nu och att den verkligen har arbetat på :P
Han sa återigen att hade jag inte haft en sådan stark kropp när olyckan skedde så hade jag förmodligen brytit nacken då inte alla kroppar klarar av att ta en sådan smäll som jag fick. Men det är ju skönt att min gjorde det, hehe
 
När vi var klara åkte vi till Pizzahut och åt lunchbuffe. Jag åt 9st bitar men blev ändå inte riktigt mätt (förrän några minuter senare, då kändes det). Vi skyndade vidare för vi behövde hämta Åsas pass och fixa lite småsaker.
 
Sen var vi i stallet vid två och jag börjademocka och fixa innan de jätteblöta hästarna fick komma in och värma sig och äta mat..
 
Sen blev det hem till Bäckis och fika då Matilda gått ur 9an, Congratz!!
 
Efter det blev det en sväng till stallet och göra det sista innan hemgång :)
 
 
Kvällen ser luuuuuuuuuuuuuuuugn ut, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0