WoooooOooooooop

Stallet idag vid halv sju och jobba i 5h.
Sen blev lunch/mockning och sånt i ca en timme.

D.e. tog jag och red Rozqoo en sväng och hoppade ca 8-10 språng över ett litet hinder.
Sen var det jobb 14-15 igen.

Och d.e. longerade jag Calypto några varv. Och faktiskt hoppade barbacka(för första gången) över ett hinder på ca 100cm. Och inte nog med det, gjorde det i grimma och grimskaft också! Jag som inte har velat hoppa honom barbacka för han skjuter så mycket rygg men jag körde på idag ändå. Det gick bra fram till efter hindret då han tvärvände och piruettade ett helt varv innan han bockade lite igen. Men det blev bättre för varje gång.
Annars när jag longerade så ville Calypto helst inte springa. Han ville bara stå och mysa! Han är verkligen världens snällaste själ!!

Forever & Always, Calypto <3
 
 
Så, mamma hämtade mig kvart i 4. Så jag har redan varit hemma i över 2timmar såhär mitt på fredagen. Vilken LYX!!
 
Det tråkiuga är bara att tiden går sååå fort, även fast jag inte gör ett enda dugg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0