Häromdagen..

.. red jag lite på min studsboll. Det blev en barbacka tur med hala regnbyxor så att jag inte skulle bli så hårig av min största pälsfällare. Vi red även på Horsewear-tränset, utan bett alltså.
 
Såhär gick det till:
 
 
Det är såhär.. han kan alla saker han gör och han gör dem mer än gärna när han inte får bestämma. Då blir han sur och vill ha sin vilja igenom.
När han rycker med huvudet i skritten ser det ut som att jag överdriver med hur starkt han drar. Men det gör jag inte. Skillnad var om man hade bett, då hade man kunna sitta emot men sådär går det inte. Han är dessutom väldigt snabb när han gör det, höhö. Knäppare ponny kan man inte ha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0