Like Amsesia

I vanliga fall jobbar jag 7-12, 14-15 på tisdagar.
 
Men eftersom läget är som det är med Lumos så kände jag att det var skönt att vara hemma. Så Lovisa var snäll och jobbade åt mig på förmiddagen :)
 
Jag tänker på Lumos och hoppas han har det bra, det är han mer än värd!
 
Nu kommer en ny tävlingsplanering, en tävlingsplanering där Lumos namn inte kommer stå med i :'(
 
 
16/3 Botkyrka
 
Mowgli, 100cm
Rozqoo, 100cm
 
 
24/3 Södertälje
 
Calypto, 120cm
 
 
29/3 Ågesta
 
Calypto, DIV 2 LA:3
 
 
31/3 Järfälla 
 
Mowgli, 100cm
Rozqoo, 100cm
 
 
1/4 Botkyrka
 
Calypto, LA:3
 
 
6/4 Haningebygdens
 
Mowgli, 100cm
Rozqoo, 100cm
 
 
21/4 Sollentuna

Mowgli, 105cm
Rozqoo, 110cm
 
 
 
27/4 Täby
 
Calypto, DIV 2 LA:3
 


 
Detta är bara Mars-April. Det heter planering för det är en plan. Planer går inte alltid som de är planerade. Då hade de inte hetat plan utan 'så kommer det bli'.  Sen kommer jag förmodligen inte åka på alla. 
Finns inte så mycket hoppningar för Calypto.. men han behöver egentligen inte gå så mycket. Tanken är att han ska hoppa några 120 så han kan köra igång med 130 snart :)
 
Mowgli får gå några 100cm klasser och så får vi se sen :)
 
Rozqoo får 3st 1m klasser innan start i 110 om allt går bra. Ska inte skynda honom bara för att. Hellre att vi tar det lugnt och kommer långt än att göra det snabbt och komma kort.
 
 
You are always gonna make my heart burn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0