Min fina vän

Nu har Lumos varit borta i 37 timmar. Jag hoppas att han har kommit till himlen nu och de gröna ängarna. Jag vet inte hur lång färden är, men är han inte där ännu så hoppas jag att han har en bra resa med andra bra kompisar :)
 
Imorse vid 10 tog jag av mig 'Lumos-halsbandet'. Då hade jag haft honom på mig i över 24timmar och varit med på varje kommande timme av det nya dygnet. 
 
 
You're so beautiful
But that's not why I love you
And I'm not sure you know
That the reason I love you
Is you being you, just you 
 
Yeah, the reason I love you
Is all that we've been through
And that's why I love you

Even though we didn't make it through
I am always here for you, you


Because, because I love you!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0