Oh I wish that I, was looking into your eyes

Ibland kan jag ha helt punkterade idéer.
 
Som igår när vi var hos Lumos. Jag tog en tugga av hans äpple så att vi skulle ha delat något en sista gång. Samt att han nu alltid skulle ha en del av mig med sig (tuggmärket,salivet osv..) Och hur normalt är det ?
 
Vi brukar klippa av svansarna på de hästar vi får ta bort. Så gjorde vi även nu.
Jag klippte av Lumos svans med en slö sax jennifer tog med.
 
När vi kom hem tog jag en tunn bit av svansen och gjorde som ett halsband. Så att när han nu skulle tas bort så hade jag honom med mig och han hade mig. Så även om jag inte var i bild just när det skedde så var vi ändå tillsammans och det får det att kännas lite bättre nu när man inte fick vara med vid avlivningen. 
 
Självklart kunde vi ha tagit hem honom och låtit han tas bort hemma. Men det skulle säkert ta några dagar innan det skedde och i ett sånt skick var han verkligen inte!!
 
De sista bilderna på Lumos, vid liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0