This is how I know You

Ligger i sängen och har legat vaken i ett bra tag.
Vaknade strax före Sara kom hem (4.30) så vet inte om jag vaknade av bilen eller något.. men det känns ganska orimligt då det är en bit bort..
 
Jo, det är såhär att från och med igår så flyttade syster-jennifer och sara in hos oss då det ska till Turkey för many many months from may. :)
Så last nigth, efter 21 hade det fixat klart allt med hennes lägenhet och hämtade mig i stallet efter att ha varit där 15h, inte för att det är något ovanligt..
 
Ska om ett tag bege oss till stallet, jag, mamma och syster och så ska vi åka på första hopptävlingen för iår :)
Mowgli går 95cm + 1m 
Rozqoo och kag gör vår första start i 1m :)
 
Men nu ska jag göra något annat    oiwsonxöjak
 
Världens bästa, finaste!!!!  Calypto, forever&always <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0