we will

Idag är det Fredag. Fredag kväll!
 
Igår var det torsdag och efter jobb blev det ridning av 3 st och lite fix innan det blev ner på kalas då Sara fyllde 21år i onsdags, Grattiss... woaaaoow!! :)
 
Sen stannade jag natten hos syster. 
 
Kom till stallet 6.15 imorse. fodrade, släppte ut hästar innan jobb 7-12
sen blev det lite lunchning och ge vatten till hästarna innan jag fick en snabbvandring till pendeln!!
 
Pendeln tog mig till handen där jag mötte upp mor. Vi åkte och åt och handlade lite innan hemfärd för att hämta hundarna.
 
Vi begav oss sen till stallet för att mocka och fixa det jag inte hann göra tidigare.
 
Till sist tog vi en promenad med hästarna på säkert 40min. Det uppskattades! Nöjda och glá hästar för idag.  :)
 
 
 
Igår blev jag klippt också! Av min egna frisör, Jennifer! Bilderna är dock från frisering i somras, från Alanya :)
 
 
 
 
 
 
Ingen som skulle tacka nej till sol och färg på kroppen va !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0