It's alrigth

Det märks att det är varmt ute nu och att hästarna inte är vana vid det..
 
5 av 5 hästar som idag gick normala pass blev helt plaskblöta så att det skummade om dem.
 
Kanske dags att det tar och vänjer sig (om det kommer vara en bra sommar förstås).
 
 
 
 
Igår hade jag en soft dag. Helt ledig och hade endast mina 3 pållar att fixa åt samt rida. 
Tillskillnad från resten av veckan....
 
Idag(tisdag)- jobb 7-12, 14-5 Under dagen rida 5hästar. mocka och sånt åt 4. Sen tar det faktiskt ett tag att fixa med hämtning/lämning av häst, ge vatten, luncha osv..
 
Imorgon, onsdag- jobb 7-12 Under dagen rida 4st(at least). Mocka lite och sånt. Tvätta Calypto och Rozqoo samt packa.
 
Torsdag- starttid med Rozqoo 8.45 i en LB:2, sån tur är bara på Österhaninge. Klockan 13.40 startar jag med Calypto i msv:c2 på Österhaninge. Och sen fixa allt annat med hästarna. Rida nr vi kommer tillbaka vore ju toppen!
 
Fredag- jobb 7-12 Rida minst 4st. Mocka och sånt!
 
Lördag- jobb 7-14 Rida 4st. Packa inför söndagen.
 
Söndag- tävling på Täby med Calypto och Rozqoo! Tidig morgon. 
 
Okej.. nu i efterhand så är det inte lika  mycket att göra som jag trodde att jag hade framför mig. Så det var ju skönt =D
 
 
 
Nu, nu ska jag sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0