Fredag kväll!

Är för mig lika sköna varje gång de kommer och fredagen är över!!
För en timme sedan satt jag på Lukas och skrittade av efter ett goodie goodie ridpass.
 
När jag var klar med Lukas så tog jag in Calypto och Rozqoo som stod i varsin del av hagen och åt gräs och det var knappt att det ville komma in trots kvällen och mörkret hade tagit över. 
 
Därefter blev det fodring och fix med annat innan vi kom hem för 10minuter sedan.
 
 
 
Imorgon är det jobb 7-14 Ska innan det ta ut mina hästisar. 
Efter jobbet blir det ridning och sånt där och har kommit fram till att det blir svårt att hinna klart innan kvällen så det lär bli en kväll i stallet..
På söndag har jag ridskolan vilket återigen blir en tidig morgon och sen kväll. men men, det är najs när man gör något man gillar =) 
 
 
Natti natti =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0