@mossenberg

Jojjamen, då var det dags igen hos JM nu!
Eller rättare sagt så är jag ute och går då han skickade ut mig på en 10minuters promenad nu efter behandlingen!

Jag var inte helt bra idag..kändes lite var som i kroppen och nacken kändes otroligt stel åt höger,i revbenen på ryggen osv,...
Faktiskt så har jag förr undrat över om det ger något att göra dessa behandlingar och nu när jag haft uppehåll över sommaren så kan jag bara säga att det gör verkligen skillnad!
Nu ska jag snart vända!!

Det är så mysigt och skönt att vara i stan och promenera! Trots mycket bilar och ljud så är det så harmoniskt och vackert!
Synd att man inte kan unna sig det lite oftare som jag brukade göra när jag gick i skolan vid tekniska, då gick jag många gånger till och från centralen, jag brukade åka till vissa tunnelbanestationer och gå en sväng tills jag kände mig nöjd.
Det känns sådär att åka till stan för att promenera även om det är värt det när man väl är här!

Hittade lite söta små ankungar under min promenad här ute i stan och några andra häftiga fåglar som ser ut som ankor bortsett från att de är helt svarta med en vit, perfekt bläs!

Bilden är dock på vuxna ankisar!

https://cdn3.cdnme.se/1962717/7-3/pic_5231b006ddf2b36da5b09066.jpg" class="image">

Trackback
RSS 2.0