Today

Idag kom tandis så då fick Calypto och Rozqoo fixas!
Rozqoo var mer vass än Calypto men inget konstigt.
Jag har tyckt att han biter fast och inte släpper bettet helt.. Får se om det blir ändring nu eller om det har med styrkan och lösgjordheten att göra!:)
Calypto lär jag knappt känna skillnad på då det var så lite..

Bilden= imorse när jag skulle ta ut M och C hade jag glömt min jacka. Släpper hästarna och säger "stanna där" och så står det likadant när jag kom efter en minut som de stod när jag lämnade dem. Inte för att det var någon nyhet kanske att de är lydiga, muhähäääääää


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha..asså, som hundar..

Svar: Haha, ja ;)
Josefine Johnsson

2013-10-01 @ 16:29:51
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0