Today

Idag tog jag ledigt! Ledigt för både kropp och knopp! Kan väl säga att det var behövligt!
 
Även om jag endast har 2-4 hästar att rida nuförtiden utanför arbetet så blir jag så trött när jag kommer hem på kvällarna att jag inte orkar göra något mer än att lägga mig ned och vila/sova.
Har dessutom under ett antal veckor mått dåligt varannan dag(extrem huvudvärk, illamående, trötthet och helt seg). Men det gick över för kanske en vecka sedan framtill i måndags då jag började få ont i huvudet på eftermiddagen och på kvällen blev det riktigt ajaj! Det fortsatte både tisdag och onsdag men är tack och lov borta idag!!
 
Så, jag har som sagt ledigt idag(förutom en timmas insläpp i eftermiddag som inte är så ansträngande som allt annat stallarbete). 
 
Var i stallet imorse och fodrade, tog ut och mockade och så åt hästarna innan jag åkte hem strax före 8
Jag kommer vara hemma till lunch sen blir jag upphämtad av Åsa och så ska vi åka till Mossenberg. Får se hur vi är i kropparna denna gång :) Jag har inte direkt jätteont någonstans utan det jag har nu är att det i jämna stunder kommer som ilningar i olika leder(känns det som) och jag känner mig nästan förlamad då jag tappar all styrka och kraft som jag har och kan inte ens röra den delen. Konstigt men sant!!
 
Efter mossis blir det stallet och jobba insläpp. Sen har jag lite chilltid då man egentligen inte ska göra något annat än att vila efter en behandling av honom. Men jag kommer hoppa Calypto på kvällen då det inte är så ryckigt att rida honom.
 
 
No matter what happens, we will stick together
 Im going down on my, on my knees for you
I never wanan hurt you
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0