It's what it's

 
 
Tjihoooj!
 
Idag är det lördag, lördag kväll närmre bestämt!
Vad har hänt i veckan egentligen? Knappt så jag kommer ihåg det men jag ska göra ett försök!
 
Lördag och söndag hade vi ridskolan. Så då blev det blandat jobb och med att rida några hästar.
 
I måndags åkte jag till sydpoolen med Amanda och Matilda. Blev inte så långvarit där men det var inte så varmt och skönt i vattnet! buhuuu
 
Efter badet blev det hem och hoppa 4 hästar då Lisa kom och fotade lite (mycket). Bilder kommer nog ^^
 
Vid kvällen blev det hemgång för sömn inför tisdagens jobb till 12. Därefter ridning av hästar osv...
 
I onsdags var det också jobb och ridning! Mer kommer jag inte ihåg xD
 
Från torsdagen kommer jag ihåg bättre! Stallet före 6 på morgonen. 6 timmars jobb och därefter 7 hästar att rida varav Rozqoo som fick hoppträna!
 
Igår fredag var det jobb även där och lite ridning! Till handen for jag och jennifer för att handla och hämta mamma innan stallet igen till kvällen.
 
Idag var det jobb.......... sen var det att rida !
Hemma nu och det är ju skönt! Hehe
 
Rozqoo och Calypto
 
 
Imorgon blir det att åka till Runsten med Lukas! Två stycken 110 klasser :)
 
Jaaaaaaaaaaa... egentligen skulle ju Calypto gått de klasserna också som "uppvärmning" efter sin break men då han startat 130 iår fick han inste starta då det var Sveland Cup.
Kan tycka att de kan skriva i proppen att man inte kan delta i klassen då den är avsedd för Sveland.
 
Men men :) Blir skönt att åka med en totto-häst =)
 
 Lukas
 
 

Däremot får Calypto på torsdag gå 110 och 120 på Drevinge(compass).
Sen får han även gå på söndag nästa vecka, 120 och 130 på Märsta. He's Fit For Figth =D
 LoverboY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0