Startlistor!

Imorgon bär det av mot drevinge för att starta Calypto i sin första start sedan lite vila. Han får börja med 110, 120 då han bara hoppat 2 gånger med några språng. Så han får ta tävlingen som en träning där jag bara känner efter hur han känns plus att det är första utomhustävling :D Hur skönt är det inte att tävla ute? Underbart =D
 
I 110 tror jag att vi startade ganska långt bak och det är skönt när det är sin första start för dagen. 
i 120 var det ganska tidigt tror jag.. runt 20 kanske !?
 
Innan Calyptos start i 120 går Lukas 110 men i avd. b då vi efteranmälde.
 
 
 
Sen får Calypto ta det lite lugnt med jogging fredag och lördag för på söndag är det tävling på Märsta. Där går han 120 och 130 om han känns bra imorgon.
 
I120 var jag 4e från slutet av 80 starter. Och det är i princip så bra det kan bli! hihi :D
 
I 130'n var vi i mitten av 30 starter så det var ju också skönt :)
 
Bra startummer dessa tävlingar :) Inte för att det egentligen spelar någon större roll.. men .ändå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0