Rozqoo gjorde dagen!

ja.. de senaste dagarna har bestått av mycket jobb, antingen här eller där och från det ena till det andra. 
Plus hästarna som ska ridas, ha det mockat, gå ut och få komma in. 
 
Huvudvärken har smugit sig på och efter telefontiden i förmiddags så kom den i jäkla vågor. Och det är ju inte så kul, eller skönt för den delen. 
 
Men med lite tabletter blir det nog bra snart och de kommande dagarna om den kommer för att hälsa på. 
 
 
Men som rubriken lyder.. Jag har inte vågat säga något om det skulle vara för bra för att vara sant. Men vilan Rozqoo fick i somra spå 7-8 veckor var verkligen nödvändig! Inte bara för honom utan även för mig, om inte framförallt för mig! 
De senaste dagarna har han verkligen känts på väg åt rätt håll. Idag, då satt det !! Eller ja, en bit på vägen iallafall! Så mjuk och lösgjord och lätt som han bör vara, där var han! Därav gjorde han min dag och faktiskt, den dunkande och ihållande huvudvärken släppte under dessa 30 min på hans rygg! 
 
Jag vet inte om texten ovan är fullständigt förstående men jag hoppas att budskapet har gåt fram: mycket jobb och hårt slit som lönar sig när man ibland får dessa "moments" som man strävar efter. 
Nu måste jag blunda lite. Kände att Rozqoo var värd denna omtalning så att alla vet, att han är på gång så småningom, muhähä
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0