Tjohopp Tjohej

Idag blev stallet vid 8. Upphämtad av Åsa på jobbet som jag var på mellan 21-08
 
Väl vid stallet tog jag ut lite hästar innan jag red Rozqoo. Han fick sig en genomkörare efter att ha gått lugnt/ridit ut i en vecka. Slutade bra iallafall :)
 
Efter det blev det mockning och sånt åt mina + några andra.
Nu sitter jag och uppdaterar Åsas telefon som borde gjorts för ett antal månader sedan!!!!!! Men men, bättre sent än aldrig sägs det ju..
 
Ska snart gå ut och Rida Lukas. 
 
Har inte så mycket mer att göra idag. Kanske ta Calypto en sväng. Annars bara intag av hästar och sen åka hem i några timmar. 
Ikväll är det nattjobb igen.
 
Imorgon jobb som vanligt på ridskolan men lite tidigare än vanligt för vi ska till Mossenberg vid lunch och bli genomcheckta. 
 
Sen blir det till stallet och fixa och sånt där.
Egentligen ska man inte rida efter en behandling som vi kommer få men tar nog Calypto en skrittsväng iallafall och tömkör Rozqoo så att han får springa av sig lite av all den energi han har :)
 
Rozqoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0