Ångest..

Nej då, jag har typ aldrig ångest för någonting. Vet knappt vad det är eller varför det ens existerar hos människor..
 
Men jag känner (inte nog om att jag blir äldre) utan att hästarna blir ju äldre.
Jag tycker det är perfekt när de är 5-7år gamla.
 
Nu är Calypto från och med idag 9år(trots att han föddes i juni men det är ju så man räknar).
Alltså 9år!!! Jäklar alltså.. ingen ungdom direkt, hihi
Kan tänka mig när han är 19år och stallets hjälte var han än skulle bo då!
Det som är med Calypto är ju att han i princip inte varit så mycket riden innan vi köpte honom som 6åring. Sånt gillar jag!!
 
Tiden som unghäst, felfri var förnamnet för Calypto!
 
Två väldigt, väldigt vackra bilder på Calypto <3
 
 
Och Rozqoo, han blir ju faktiskt 8år idag!!!!  Men det som är skönt med Rozqoo är att han vilade så pass lång tid innan jag köpte honom.. då är åldern mer bara em siffra och ingen riktlinje :)
 
Jag tror att det kommer bli ett bra år med Rozqoo :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0