you said you did

jahapp johej..
 
torsdagskväll innan fredagsmorgon= aldrig sådär superroliga..
 
Idag var det jobb 6 timmar.
Mocka och sånt åt de vanliga efter jobb.
Rida Florina som gick bra och som är jätteduktig :)
Red Rozqoo som också gick bra.
Tränade Lukas som gick bra!
Sist tränade jag Calypto som också gjorde det bra!
Sen blev det fodring och kom hem för typ 5 minuter sedan och här hemma sov alla typ.
Jag ska också sova. Men känner mig så pigg(bara för att jag är otroligt trött). Bara jag blundar kommer jag nog somna även om det inte känns som det just nu, hehe
 
Imorgon.. ja, då är det fredag. Då innebär det extra hårt jobb. 
Efter det blir det rida mina och Florina. Får se om det blir Lukas också eller inte men 3 hästar brukar vara lagom på fredagar. Både tidsmässigt och orkmässigt för kroppen.
 
Nä nuu ska jag allt sova :)
 
 
 
 
Natti Natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0