Aeeeeeeeeeewwww

Jag är så trött, i princip hela tiden!
Dagen Åsa åkte sov jag hela dagen och natten. Och det är ju inte heller det enda..
Men det är skönt att sova så vad ska man göra om inte sova då :D


Nu har jag tagit mig en dusch och ska väl vila lite kanske eller något..


Igår var vi hemma till eftermiddagen, städade lite, badade i poolen, hade lite krig på balkongen, åt mat och sådär..
På eftermiddagen åkte vi till alanyum dör jag köpte några äkta piker från Ralph Lauren. 
Vi köpte 3 nya nagellack och acetonblock där man trycker ned fingrarna för att det ska gå bort.
Vi avslutade med att handla mat, frukt, dricka, bröd och glass!
Sen blev det taxin hem.. Jag gjorde pannkakor medan Jennifer och tayfun(som var ned hela dagen) skurade fönster och balkong.
Efter maten blev det ytterligare städning men vi var klara runt 21 tror jag. 
Då gjorde vi ingenting innan jag somnade från att göra kladdkaka och fruktsallad. Så Jennifer gjorde fruktsallad som vi åt runt halv ett.
Timman senare var det läggdags!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0