Glass

Jag sov iallafall 3 timmar imorse innan jag tog en dusch och sedan gick till poolen!

ÅSa kom timman senare medan syrran pluggade!
Vi var där i ytterligare ca 20min innan vi gick upp för frulle!

Igår började vi se på baksmällan så idag blev det den andra delen! Vi somnade dock så vi ska se klart nu!
Men vid klockan två åkte vi till centrum, jennifer till skolan och jag och åsa till kleopatra stranden.

Tre timmar senare möttes vi upp vid Jimmys chicken efter syrrans skola. Då blev det mat och sedan hemgång!

Jennifer har gått för att sova ett tag, åsa i duschen och vid datan sitter jag och spelar musik! :D

Snart är det min tur att duscha bort all sand och salt..

Vi ska efter det se klart baksmällan (har en känsla av att vi kanske somnar, hehe)

Ikväll.... utgång..?



IMorgon ska vi på först SHAN THA MAN (stand up), direkt efter kommer MEDINA att spela :D Det blir asroligt yao!


Nu, hoppa in i duschen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0