Hej och Hå

 
Ja. Det finns väl inte så mycket att berätta egentliggen. Jag sover ganska mycket nu mera. Undantag för inatt då vi gick ut och kom hem vid halv sex. Vi var vakna till halv nio då jag tog mig en springtur. Det var svettigt, jobbigt och skönt!
När jag kom tillbaka gick jag 30 varv runt poolen för att få ut lite mjölksyra som jag sprungit mig på!
 
Efter det en skön dusch, packa ihop saker (data, bok och dylikt) och gick ned till poolen där jag nu i skugga!!!!
 
Jag håller på med mammas nya blogg och ska se om jag kan få ordning på det nu, hihi
 
 
Juste, igår skaffade vi mobilt bredband! Snabbare, smidigare och ja, ett extra internet liksom!
 
 
 
 
Dagens planer: Skulle gått till Serkan för frukost men så blev det inte av!
 
Det lär nog bli poolen växlat med hemma för att äta upp den goda lasagnensom jennifer gjorde i förrigår!
 
Ikväll pratades det om utgång igen! Vi har dock inte varit ute sedan i söndags(bortsett från inatt).
 
 
TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: din syster

Gick ju åt helvete med lasagnen 🐯🐯🐯🐯🐯 eftersom det låg glas splitter över allt1!

Svar: jajo.. det kan man ju säga XDXDXD
Josefine Johnsson

2014-07-05 @ 15:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0