höra pulsen slå

Igår efter vattenland så tog vi det lite lugnt. Jennifer somnade medan jag och åsa såg på filmen 21 and over, likabra som första gången man såg den !
 
Det blev kvällsmat vid ungefär halv tio och sen lite usch för oss 3. 
Vid 12 for vi till centrum och var hemma igen vid 3.
 
Vaknade halv tio, duschade och gick till market för att köpa bröd.
När jag kom hem hade jennifer och åsa vaknat så då blev det frukost och sen som jag skrivit nyligen så är vi just nu vid poolen!
 
Vi kommer nog stanna ett tag till innan upp för ombyte och säkert dricka något glas innan vi drar till stranden en sväng.
 
Ikväll blir det middag ute på någon mysig resturang då det är Åsas sista kväll.
Efter maten blir det antagligen hem för att chilla, spela kort, se film eller så :)
 
Imorgon fm åker Åsa hem och ja, då har jag ingen att nagga på!
 
 
 
 
Allting är sig likt,
bara mera trafik
som kraschar i min hjärna
och jag kan inte somna
Det är svårt och blunda
som om du inte finns där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0