Igår, onsdag

Igår fyllde Fikri och Tayfun år.
Vi började med en egengjord tårta på morgonen efter frukosten(eller för min del blev det typ frukosten).
 
Sen åkte jag och Jennifer till centrum för att leta efter en varsin t-shirt vilket vi till sist hittade, jag köpte fyra pikér till mig själv också.
Vi köpte en fruktårta med oss hem som vi skulle ha till kvällen.
Vi var vid poolen i typ 20min innan vi behvde gå upp och börja fixa inför kvällens middg som bestod av grillad kyckling som grillades av en ofta brinnande grill vid poolen och till det blev det ris och pasta-grejjs som Gülay hade gjort. 
Vi var väl ca 10 pers.
Efteråt blev det bad till strax efter 9 på kvällen innan det var disk.... och senare på kvällen blev det lite kast-med-grädde så det nytagna duschen blev en i mängden då det bara var att hoppa in i duschen igen Lovely!
 
Det blev sängläggning runt halv tre.
 
Vaknade halv nio, tog mig lite princess yoghurt, en nektarin som är större än en stor apelsin och ett glas vatten.
Snart blir det att åka till centrum igen för att fixa det förhoppnings sista med syrrans förnyande av hennes visum. 
 
Idag skulle det vara skönt att hinna vara ute i solen lite :) Blir inte riktigt att man är det, hihi
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0