Imorgon, om ungefär 12 timmar

Då är jag påväg hem. Transfer till Gazipasa där flyget går 12.05 och är hemma på Arlanda vid 15 (16 turkisk tid). 
 
Sen får jag se på vilket sätt jag kommer hem, haha Men hem kommer jag :P
 
 
Vet inte om mamma är så sugen på det men jag tänkte iallafall åka och ta en barbacka tur på Rozqoo på kvällen! Bara lite granna så han får komma igång lite och för att jag kan rida lite..och varför inte ta den största risken på en gång (som inte är någon risk då han bara kommer vara glad) :)

Hälsa på de andra pojkarna också såklart :D
 

Just nu sitter jag och formaterar om ett sd kort. Det går inte snabbt det inte.. men ska snart gå in till jennifer som är hos gulay där vi tidigare åt mat och så småningom tårta då toprk fyller år inom snar framtid. Han ska dock åka iväg från imorgon så det blir lite kalas nu istället :)
 
Med sd kortet ska jag föra över alla tagna bilder här i turkiet från min data till jennifers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0