just det där

Igår, det blev en utekväll igen då vi var tvugna att hämta ut biljetterna till kvällens Ståhejjerier!
 
Vi kom hem runt halv fyra imorse. Då chillade vi lite innan åsa gick och lade sig och sedan jennifer.
Tayfun hade lovat mig en springtur så vi tog en springtur till strax före 6.
Sen var det bara att duscha eftersom detta land har en tendens till att bli riktigt varmt ;)
 
Vi pratade lite och sen antar jag att jag somnade xD
 
Var vaken sedan strax före 10. Lyssnat på musik, ätit frukost och nu ca 30min vid poolen. Åsa och jennifer gick ned före men kom upp och sa att vi skulle till Dimcay vid tre(typ nu alltså). 
 
Vi ska åka med Emre och hans koompis!
 
När vi kommer hem blir det förhoppningsvis lite vila och sedan göra sig iordning för kvällen då det är SHAN THA MAN, stand up och sedan MEDINA! Vi får se hur lång kvällen blir och hur den slutar :)
 
Jag skulle nog behöva sova igen ett X antal timmar.. 2-4 timmar per natt är väl ingen höjdare.. har fått klump i halsen(säkert pga detta). 
 
Men nu, ciao ciao''
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0