Klockorna stod still

Just nu sitter Åsa och jempa och spelar kort på golvet men på bordet..
 
Dagen började med att jag inte kunde sova så jag gick till poolen vi strax före 6 med en filt och sov i solstolen(dock kommer inte solen fram före ca 10). 
 
Sen hämtade Åsa mig och så blev det frukost strax efter 10. Sen gick vi till poolen men det var bara 30 min innan ett heltäcke med moln lade sig över oss. Det blev inte kallt men vår plan att gå vidare till stranden strök sig då vi istället gick upp för att äta taco som fanns kvar sedan igår! 
Efter det gick jag och åsa till market för att handla glass och dricka :)
 
Vi har väl bara suttit och chillat, spelat kort och lite sådant nu. Väntar på att baksmällan 3 ska bli klar så ska vi se den!
 
 
Igår då ?
Jennifer har legat sjuk sedan i söndags kanske !? aouschhhh.. hon har missat några dagar men så blir det när man är sjuk!
Vaknade strax före 10 (jag sov över 12 timmar) jennifer och åsa sov till och från de också under en av två filmer som de såg(medan jag sov). 
Det blev frukost innan jag och åsa gick till poolen, sedan stranden, sedan marknaden, market och till sist metro för att köpa taco grejjer!
När vi kom hem lagade vi tacos och det blev middag vid ca halv nio på kvällen. 
Efter maten blev det kortspel, prat och musik!
 
 

 
Min fina pojkar <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0